يوم من عمرى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

يوم من عمرى

هـــــــــــــــــــلا بـــــــــيــــــــــك فـــى مـــنــــتـــدى aDmIn___LoVe

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

كاتب الموضوعرسالة
OwNeR
Admin

المساهمات : 160

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة Empty
مُساهمةموضوع: السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة   السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة Icon_minitime1الإثنين يونيو 16, 2008 10:02 pm

فى هذيه المرة الكلام عن الاظلم ليس بشكل عابر ولكن بتجربه طبعا انا ممكن اكون مبالغ فى لفظ الظلم لانى انا بتكلم عن علاقتى باونر محدش يعرفه ولا عاش معاه وكمان الكمفروج ده ما هو الا برنامج شات بالنسبه له هو الاونر محمد عةديت mo88 فى الاول عاوزين نسال نفسنا كم سؤال 1- ليه محمد عةديت فاتح كل الرمات ديه اللى عددهم 10 رومات و تكلفه الروم تتعدا 200 دولا غير المصاريف اللى بتتصرف كل شهر للسيرفر وغيره ؟ (مطلوب اجابه )
2- ليه كل الشباب الكويسسين خرجوا من رومات محمد عوديت وايمن عوديت ؟
3-ليه do_oooooo اونر فى الديوان رغم انها دون المستوى والاونر محمد نفسه قال ان اسلوبها يدل على انها مش مظبوطه ؟
احب واقولكم بقا حاجه كده على الماشى تعليق على كلام انترنشونال لما كان بيقول الاونر عرض الروم على صحبى وصحبى رفض انا افهمكم الموضوع بالتفصيل الاونر محمد حب يفتح روم انترنشونال وحب يخلينى انا اونر فيها انا وافقت موافقه مبدايئه لحد ما اشوف هو عاوز ايه المهم اجلت الموضوع حوالى شهر وفى الفترة ديه اتقربت من الاونر محمد كتير وفى خلال الفترة ديه كنت اوبلس شرفى فى الديوان واللى كان رفعنى اوبلس محمد عوديت نفسه mo88 المهم فى يوم كنت موجود انا وصديق لى وبنتكلم ودخلت داليا اللى هى do_ooooo وشتمت صحبى وكمان شتمتنى وكيكتنى من الروم اللى عمرى ما اتكيت فيها المهم انا عملت معاها الصح روحت راجع وبنشتها ولما طلعت بتاعت سيبر عملتلها بان نيك نيم وفكيت البنش عنها وادخل طبعا مدحت 809 وحب يعمل الفارس الهومام وبيفكها رحت مبنشه هو كمان على اساس ان البنت ديه لو دخلت هتعمل حاجات مش كويسه المهم كلمتنى من اميل تانى دخلت بيه الروم وقالتلى الكلام مش معاك الكلام مع الاونر وكانت صدقه ووثقه من كلمها الاونر فى جبها عادى يعنى انا فى الفترة ديه مكنتش بدخل كتير وفيوم دخلت لقيت البنت اللى كانت كده وكده اونر حد ممكن يفهمنى لا وايه الادها من كده انها بعتتلى عاوزانى ادخل الروم المهم دخلت باسم تانى لقيت الدنيا هيصه وهى على الميك ولا كانا فى روم من رومات الكبار فقط وخرجت طبعا مش ننسا انى كل ده ومحمد عوديت فاكر انى هاخد اونر فى روم انترنشونال المهم بعد لما فضيت وفى يوم وانا اون لين لقيت روم انترنشونال اون لين دخلت لقيت محمد عوديت و انترنشونال فيها لقيت محمد بيقولى هتاخد الروم بشروط قولتلوا قبل الشروط انت راضى عن اللى حصل معايا فى الديوان قالى يادى المشاكل اللى مش هتخلص احنا ملناش دعوه بالرومات التانيه هو مش عارف يرد ولما انا لقيت كده سيبت الروم وخرجت راح هو مسقط الروم وبعد كم يوم عرفت انه فتحها تانى بعد ما غير حرف فى اسم الروم علشان انترنشونال الاولى تكون ماتت وماتت مشاكلها ونتكتفى بكده انهارده ........... وبكرة هحكلوا على محمد عوديت وهو بيتجنن من موقع ابوا كرتونه طبعا كلنا عرفينوا وكان عاوز يبعتى فلوس اديها لناس علشان يدمرو موقع ابو كرتونه وانا كبرة دماغى لانى اصحاب الموقع كانوا بيحطوا فى الموقع حقائق وكمان هحكيلكوا وانا بشرح لمحمد عوديت ازاى يتعامل مع السيرفر وبعد بكره او فى اليومين القادمين هحكلوا محمد عوديت وبرنامج الاسكاى بى ومحمد عوديت ومقف مع اسباى مان ومحمد عوديت وكاميرات البنات فى الكمفروج ولما طلب من ؟ لاداعى دلواتى من الاسماء انه يشوفها وقالتوا معنديش كاميرا قالها ابعتلك واحده اقسم بالله انا ما بقلف فى اى كلمه وعندى الشهود على هذا الكلام وانا كل اللى بعملوا بوضوح صورة شخص غير سوى مريض للناس والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته

حمل هذا الملف الي جهازك
https://mozwr.yoo7.com

صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-