يوم من عمرى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

يوم من عمرى

هـــــــــــــــــــلا بـــــــــيــــــــــك فـــى مـــنــــتـــدى aDmIn___LoVe

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

انا انترناشونال احب اوضح صورة بعض الاونرات انهم يريتون

كاتب الموضوعرسالة
OwNeR
Admin

المساهمات : 160

انا انترناشونال احب اوضح صورة بعض  الاونرات انهم يريتون Empty
مُساهمةموضوع: انا انترناشونال احب اوضح صورة بعض الاونرات انهم يريتون   انا انترناشونال احب اوضح صورة بعض  الاونرات انهم يريتون Icon_minitime1الإثنين يونيو 16, 2008 10:00 pm

انا انترناشونال احب اوضح صورة بعض الاونرات انهم يريتون ان نكون عبيدة عندهم في روماتهم يتحكمون فينا يرفعون من يكون راضين عنه وينزل من لايكونوا راضين عنهم
وانهم يفضلوا البنت عن الولد مع انهم اولاد. لا يريد ان نضحك مع بعض معا ان الرومات ديه الهدف منها التعارف واكتساب اخوات لينا واصدقاء , ومش لون هيفرق الاصدقاء من بعض حتي لو كان اللون ده احمر
احنا كلنا لما دخلنا برنامج الكامفروك كنا يوزرات وهو كمان كان يوزر ولو عليالالوان فهيا مش فرقا معانا لانه برنامج شات لتعارف وقضاء الوقت مش عشان ناخد لون في روم
اخر الكلام
الاونر فولاان عرض علي صحبي واخويا ان يعطيه روم من روماته بشرط ان يكون تحت خدمتة ويطيع اوامره فرفض صحبي هذا الكلام التافه من هذا الشخص المعتوه
من يحب ان يقول رايه في الاونر محمد عوديت هنا فليكتب رايه في دفتر الزوار وسوف اعرضة في هذة
الصفحة وهذا الموقع تحت خدمتكم
https://mozwr.yoo7.com

انا انترناشونال احب اوضح صورة بعض الاونرات انهم يريتون
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-